top of page

מרצפות  מצוירות

מרצפות  מעוטרות

מרצפות  מעוטרות

אריחי בטון מעוטרים

אריחי בטון מצוירים

מרצפות בטון מצוירות

מרצפות בטון חלקות

ריצוף שטיח

ריצוף של פעם 

אריחי בטון

בלטות בטון

מרצפות מצויירות   אינן  מצוירות - הן נוצקות ונדחסות לתוך תבנית מעוצבת . מרצפות מצוירות  נוצרות מערבוב חומרים שונים  עם צמנט פורטלנד בשילוב עם פיגמנטים .

התערובת , בצבעיה השונים , נוצקת לתוך תבנית מתכת עשויה ממסגרות מסגרות המפרידות בין הצבעים  בהתאם לעיצוב   ולאחר מכן נדחסת על ידי כבישה מכנית .

המרצפות המעוטרות המוכרות לנו היום עשויות צמנט אולם מקורן הוא באריחים שייוצרו בצורה דומה עוד בתקופה הויקטוריאנית - אך מקרמיקה (שנשרפה בתנור בתום התהליך)

האריחים מיוצרים מאז ועד היום אחד אחד בעבודת יד וייצורם מצריך דיוק והקפדה על איכות התערובת ותהליך ההכנה.

קצת היסטוריה : שימוש במרצפות מעוטרות בשיטת היציקה החל בארצות כמו :אנגליה, אירלנד , צרפת  ומשם התפשט לאירופה  לאמריקה ולחלקים אחרים של הגלובוס . זוהי אחת המלאכות המורכבות בייצור אריחים והיא השתמרה לאורך השנים במקומות בהם מלאכת עבודת היד לא הוכחדה.

גם אל ארץ ישראל של תחילת המאה הקודמת הגיעה בשורת המרצפות המעוטרות , בעיקר על ידי הטמפלרים שהביאו מלאכת מחשבת זו אל מקומות שונים בהם נהגו להשתקע  בעולם .

אנו שמחים להציע לכם את המרצפות המצוירות (הנוצקות) שלנו , אותן אנו מייבאים מחברות המייצרות אותן שנים רבות תוך הקפדה על איכות וגימור ברמה הגבוהה ביותר בתחום .

שירות יחודי ומעניין שאנו מציעים לכם הוא : עיצוב האריח ובחירת צבעיו תוך שמוש בסימולטור מתקדם המאפשר לכם לראות את האריח שעצבתם/ן פרוס בחדרים שונים של הבית .שרות יחודי זה מבטיח שמה שעצבתם במו ידכם הוא מה שמוצא חן בעיניכם ובתום תהליך הייצור  שלו - תקבלו את אריח חלומותיכם מרוצף בביתכם..

כי ככה זה כשאוהבים.

תודה לך ! נחזור אליך הכי מהר שנוכל

מרצפות  בטון מצויירות

מרצפות  בטון מעוטרות

אריחי בטון מצוירים

אריחי בטון מעוטרים

מרצפות "חלקות"

מרצפות בטון "חלקות"

מרצפות רקע מבטון

אריחי  בטון

אריחי  רקע מבטון

אריחי בטון "חלקים"


 

 

 

bottom of page